JUNGLE BEER

UPPDRAG ------------ I kursen digital bildproduktion fick vi fria tyglar att skapa något visuellt med hjälp av digitala verktyg, det enda kravet var att det skulle utgå från arketyper. LÖSNING ----------- Jag valde att göra ett öl-varumärke vid namn Jungle Beer. Jag valde smaker och formspråk på respektive öl genom att översätta de olika personlighetsdragen hos några av de mest betydande karaktärerna i berättelsen.

JOHAN@JOHANHEDEGARD.SE

073 - 53 36 237

UPPDRAG ------------ I kursen digital bildproduktion fick vi fria tyglar att skapa något visuellt med hjälp av digitala verktyg, det enda kravet var att det skulle utgå från arketyper. LÖSNING ----------- Jag valde att göra ett öl-varumärke vid namn Jungle Beer. Jag valde smaker och formspråk på respektive öl genom att översätta de olika personlighetsdragen hos några av de mest betydande karaktärerna i berättelsen.
UPPDRAG ------------ I kursen digital bildproduktion fick vi fria tyglar att skapa något visuellt med hjälp av digitala verktyg, det enda kravet var att det skulle utgå från arketyper. LÖSNING ----------- Jag valde att göra ett öl-varumärke vid namn Jungle Beer. Jag valde smaker och formspråk på respektive öl genom att översätta de olika personlighetsdragen hos några av de mest betydande karaktärerna i berättelsen.
UPPDRAG ------------ I kursen digital bildproduktion fick vi fria tyglar att skapa något visuellt med hjälp av digitala verktyg, det enda kravet var att det skulle utgå från arketyper. LÖSNING ----------- Jag valde att göra ett öl-varumärke vid namn Jungle Beer. Jag valde smaker och formspråk på respektive öl genom att översätta de olika personlighetsdragen hos några av de mest betydande karaktärerna i berättelsen.

JUNGLE BEER

UPPDRAG ------------ I kursen digital bildproduktion fick vi fria tyglar att skapa något visuellt med hjälp av digitala verktyg, det enda kravet var att det skulle utgå från arketyper. LÖSNING ----------- Jag valde att göra ett öl-varumärke vid namn Jungle Beer. Jag valde smaker och formspråk på respektive öl genom att översätta de olika personlighetsdragen hos några av de mest betydande karaktärerna i berättelsen.
UPPDRAG ------------ I kursen digital bildproduktion fick vi fria tyglar att skapa något visuellt med hjälp av digitala verktyg, det enda kravet var att det skulle utgå från arketyper. LÖSNING ----------- Jag valde att göra ett öl-varumärke vid namn Jungle Beer. Jag valde smaker och formspråk på respektive öl genom att översätta de olika personlighetsdragen hos några av de mest betydande karaktärerna i berättelsen.